ERFELEK-HASANDERE-RAMLI-KİRAZLI/Dağcılık

ERFELEK-HASANDERE-RAMLI-KİRAZLI

07/12/2014’de Sinop Ormanspor Gençlik Spor Kulübü Dağcılık ve Doğa Sporları Lisanslı üyeleri ile birlikte Pazar günü doğa yürüyüşünü yaptı. 10 yıllık külümüzün üyeleri ile birlikte ilimiz, ilçemiz ve il dışına etkinlikleri halen sürmektedir. Her Pazar Sinop ili ve ilçelerinde yürüyüşlerimiz sürmektedir. Bazen de il dışındaki etkinliklere ve Zirvelere kulüp olarak katılıyoruz.

Kulüp başkanımız Mete KARAKAŞ’ ın rehberliğinde bu haftaki yürüyüşümüzü güle oynaya doğasever dostlarımızla gerçekleştirdik. 10 km ye yakın Çelen Köyünden başlayıp, Kurcalı mahallesinden, Hasandere Kirazlı, Ramlı mahallesinden Çelen köyünde yürüyüşümüzü bitirdik.  Doğa Koruma Milli Parklar Bölge  Müdürü Oğuz BAYAZIT ve eşide bizimle birlikteydi.

Aramıza ilk katılan Milli Eğitim Müdürlüğünden, Eğitim Uzmanları arkadaşlarımızda  yeşil deryası içinde yürümekten çok memnun kaldılar. Tarihi Türk Sanat Müziği Korosundan Emine ÇALIK arkadaşımda katıldı.  Aramıza katılan arkadaşlarımızda çok memnun kaldılar.

Orman içinden kah tırmandık, kah inişe geçtik. Bazen de sessiz olup doğadaki sesleri dinledik. Orman içinden yürürken yeşilin tonlarını ve hazanın renklerini görerek yürümek muhteşemdi diye düşünüyorum her zaman.

Kirazlı mahallesinde mavi köşkün bahçesinde mola verdik.(Recep YILMAZ’ ların evi) Sıcak çaylarımızı içtik yiyeceklerimizi yedik. Tekrar orman içinden inişe geçtik.

Ne demişler; her çıkışın bir inişi, her inişin bir çıkması olur diye boşuna dememişler…:)  Fotoğraflar için Bölge Müdürümüz Oğuz bey ve Ali Rıza beye teşekkür ederiz.

Az gittik uz gittik, dere tepe düz gittik ve doğa sever dostlarla bir etkinliğin sonuna geldik. Her zaman olduğu gibi Çelen Köyündeki Kahvehanede yorgunluk çaylarımızı içtik ve Sinop’a yol aldık.

YOLLARIMIZ HER ZAMAN AÇIK ve AYDINLIK OLSUN… Pazar günleri doğa yürüyüşünde buluşmak ve görüşmek ümidiyle; dostça ve şen kalın.

Kevser YALÇIN KARADAŞ/SİNOP

08/12/2014

ERFELEK-HASANDERE-RAMLI-KİRAZLI/Dağcılık” için 2 yorum

1. “Bu hayatta güzel anilar biriktirin “

Sözleri ,
    Her karede ve her kalem ucunda ruhunuzu yansitarak ortaya çikmiş